احتراماً، پیش از ثبت سفارش، برای اطلاع از قیمت‌ و موجودی، با ما تماس حاصل فرمایید.
رنگین کالا | فروشگاه تخصصی سرو و پذیرایی

درباره ما

فروشگاه اینترنتی رنگین کالا

سلام به همه دوستان و همراهان عزیز رنگین کالا! اجازه بدید یه کمی در مورد ما و داستان رنگین کالا براتون بگم.رنگین کالا نه فقط یه نام نیست، بلکه نمادی از عشق و علاقه‌ایه که برای زیبایی و ظرافت به اشتراک می‌ذاریم. قصه‌ی ما از کوچه‌پس‌کوچه‌های شوش تهران شروع شد، جایی که بورس لوازم سرو و پذیراییه. چندین سال تجربه تو این بازار پرچالش داشتیم و داستان‌های زیادی برای گفتن داریم که بی‌صبرانه منتظریم تا باهاتون به اشتراک بگذاریم.

پارسا، بنیان‌گذار رنگین کالا، با یه ایده پر از شور و اشتیاق، اولین قدم‌ها رو برای تغییری بزرگ برداشت. اوایل، این ایده استقبال نشد و همه به پارسا توصیه کردن که به کار سنتی فروشگاه خانوادگی ادامه بده، اما در نهایت با اراده و پشتکار، رنگین کالا در سال 1399 به دنیا آمد.


انتخاب اسم فروشگاه

حالا بیایید ببینیم چرا اسم رنگین کالا رو انتخاب کردیم.

رنگ، عنصر اصلی و جذاب لوازم سرو و پذیراییه، چه توی ایران و چه توی دنیا. میلیون‌ها ابزار پذیرایی توی طول تاریخ استفاده شده که امروزه طرح‌ها و رنگ‌های ظروف پذیرایی داره به سرعت گسترش پیدا می‌کنه. ما می‌خوایم به مشتریانمون تنوع و رنگارنگی رو ارائه بدیم تا با استفاده از این ظروف، پذیراییشون از مهمان‌ها به بهترین شکل ممکن باشه. پس ترکیب فروشگاه + اینترنتی + رنگین + کالا رو انتخاب کردیم تا بتونیم بهترین تجربه خرید رو به مشتریانمون ارائه بدیم.


ماموریت رنگین کالا

ماموریت رنگین کالا؟ تهیه‌ی تنوعی بی‌نظیر از لوازم سرو و پذیرایی با قیمتی منصفانه، دوری از هرگونه محصول بی‌کیفیت که فقط شما رو ناامید کنه و ارسال ظروف با بسته‌بندی حرفه‌ای و ایمنه که هرگز خبری از شکستگی نباشه.


چشم انداز رنگین کالا

چشم‌انداز ما؟ پذیرایی یک هنره و ما در رنگین کالا می‌خوایم شما رو به یه هنرمند تمام‌عیار تو این زمینه تبدیل کنیم. با ظروفی خاص و دیدنی اجازه بدید که دورهمی‌های شما همیشه در یادها بمونه.

خب، داستان ما این بود. امیدوارم که با ما همراه باشید تا با هم بهترین تجربه‌های پذیرایی رو خلق کنیم. رنگین کالا منتظر دیدن شماست!