مسئولیت هرگونه آسیب دیدگی و شکست مرسولات تا درب منزل، به صورت کامل به عهده رنگین کالا می‌باشد
رنگین کالا | فروشگاه تخصصی سرو و پذیرایی

معرفی پاشاباغچه دومین تولید کننده ظروف شیشه‌ای جهان

Thursday، ۷ Bahman ۱۴۰۰

تاریخچه برند پاشاباغچه

شیشکام با نام تجاری Pasabahçe (pasabahce.com) دومین تولید کننده بزرگ ظروف شیشه ای در جهان و اروپا است. این شرکت ترکیه ای دارای شبکه توزیع قوی، طیف گسترده ای از محصولات و قابلیت های تولید استثنایی است.

در سال 1935، پاشاباغچه شروع به تولید ظروف شیشه ای 100٪ دست ساز از شیشه سودا در اولین کارخانه خود در Beykoz کرد. در سال 1955، پاشاباغچه وارد بازار تولید ماشین صنعتی مورد نیاز برای کارخانه های ظروف شیشه شد و اولین مرحله از فناوری تولید خودکار امروزی را معرفی کرد. پاشاباغچه در سال 1974 شروع به تولید ظروف شیشه ای مقاوم در برابر حرارت (در ایران معروف به پیرکس) کرد.

پاشاباغچه با ثبت اولین صادرات خود به فدراسیون روسیه و مصر در سال 1961، به سرعت ظرفیت تولید و صادارت خود گسترش داد و همچنین تقاضای رو به رشد در بازار داخلی را بین سال های 1980 و 2000 برآورده کرد.برند پاشاباغچه که پیشرو در ظروف شیشه ای است، با بیش از 20000 محصول مختلف، متخصص در تولید خودکار و همچنین محصولات دست ساز، بر رفع نیازهای سه بخش کلیدی--خانگی، پذیرایی، و صنعتی- تمرکز دارد.

پاشاباغچه علاوه بر موقعیت پیشرو در تولید ظروف شیشه ای، با فعالیت های خرده فروشی خود - فروشگاه های پاشاباغچه - در بازار ترکیه نیز پیشرو است. فروشگاه‌های پاشاباغچه با راه‌اندازی فعالیت‌های خرده‌فروشی در سال 1957 با مکان‌های فروشگاهی در استانبول (بی اوغلو) و آنکارا، فروشگاه‌های زنجیره‌ای پیشرو ظروف و ابزار آشپزخانه در ترکیه هستند که دارای محیط‌های خرید منحصر به فرد، مدرن و نوآورانه و متمرکز بر خدمات به مشتریان است. فروشگاه‌های پاشاباغچه ظروف و ابزار آشپزخانه، ظروف شیشه، ظروف سرامیک، ظروف چینی، ظروف چوبی و ظروف استیل و همچنین اقلام دکوراسیون منزل را تحت مفاهیم «زندگی» و «بوتیک» به مشتریان ارائه می‌دهند. پاشاباغچه در ترکیه و بازارهای بین المللی در مجموع با 50 مکان فروشگاه و کانال های فروش آنلاین فعالیت می کند.

معرفی محصولات پاشاباغچه

لیوان‌های پاشاباغچه