احتراماً، پیش از ثبت سفارش، برای اطلاع از قیمت‌ و موجودی، با ما تماس حاصل فرمایید.
رنگین کالا | فروشگاه تخصصی سرو و پذیرایی

معرفی و تاریخچه برند لوازم آشپزخانه یونیک

Tuesday، ۲۵ Aabaan ۱۴۰۰

برند یونیک چندسالی است که به یکی از محبوب‌ترین برندهای لوازم آشپزخانه در ایران تبدیل شده است. در این مقاله سعی داریم شما را بیشتر با این برند آشنا کنیم و به سوالات شما در خصوص این برند یونیک پاسخ دهیم. مردم ایران برعکس تفکر عامه علاقه زیادی به ابزار با کیفیت دارند و تلاش می‌کند از بهترین برندهای دنیا خرید کنند و تا سالها به خرید خود افتخار کنند. یونیک برندی است که در زمینه لوازم آشپزخانه توانسته علاوه رفع نیاز آشپزخانه‌های ایرانی احساس استفاده از یک محصول خاص را به مشتریانش بدهد. در این مقاله کشور سازنده برند یونیک، تاریخچه یونیک و کالاهای تولید شده توسط این برند محبوب را بررسی خواهیم کرد.

یونیک ساخت کدام کشور است؟

محصولات برند یونیک تحت لیسانس کشور آلمان اما در کشور ترکیه و بعد چین ساخته شد. محصولات یونیک در ابتدا با تنوع کمتری شروع به تولید لوازم و محصولات خود کرد اما پس از گذشت زمان محدود و با مشاهده استقبال بی نظیر از سمت مشتریان تولید محصولات خود را روز به روز افزایش داد به نحوی که اکنون سالانه بیش از 200 محصول جدید تولید و روانه بازار می‌کند. ناگفته نماند که نه تنها از کیفیت محصولات آن کم نشده است بلکه در این آشفته بازار کمبود قطعات اولیه همچنان کیفیت بالای خود را حفظ کرده و سعی دارد مشتری را کاملا راضی نگاه دارد.

چرا اطلاعات کمی از برند یونیک در درسترس است؟

حدودا 10 سال است که برند یونیک در بازار ایران و خاورمیانه شناخته شده است اما اطلاعات دقیقی از وارد کنندگان و تاجران ایرانی که در چین به تولید محصولات یونیک تحت لیسانس انگلستان پرداخته اند نیست. هنوز دلیل این عدم اطلاع رسانی و شفاف سازی مشخص نیست ولی میتوان به این فرضیه فکر کرد که باتوجه به کیفیت بالای محصولات یونیک مردم بدون اطلاع از تولید کنندگان این برند خود را در مقابل یک برند با کیفیت اورپایی می بینند. اخیرا با توجه به محبوبیت برند یونیک در بازار ایران و محدودیت واردات کالای خارجی خط تولید محصولات یونیک به داخل ایران منتقل شده است.

دلیل نام‌گذاری برند یونیک؟

کلمه یونیک (به انگلیسی unique) به معنای یگانه، تک و یکتا بودن است. نام برند یونیک هم با توجه معنی آن در انگلیسی انتخاب شده است تا نشان دهد این برند در زمینه تولید لوازم آشپزخانه تک است. با توجه به خلاقیت، کاربرد و زیبایی محصولات یونیک می‌توان گفت این نام گذاری کاملا درست و به جا بوده است.

معرفی محصولات یونیک اصل در فروشگاه رنگین کالا

فلاسک قلمی یونیک مدل UNA-1981

ظرفیت 0.5 لیتر (مشاهده قیمت)

ظرفیت 0.8 لیتر (مشاهده قیمت)

ظرفیت 1 لیتر (مشاهده قیمت)